Als ons bedrijf verantwoordelijk is voor het probleem, staan we een retour naar ons magazijn toe voor terugbetaling of omruiling.
Zodra we het artikel hebben ontvangen, betalen we de oorspronkelijke prijs van het product en de verzendkosten volledig terug of sturen we op onze kosten gratis een vervangend product. Deze oplossing is alleen van toepassing wanneer Zaful verantwoordelijk is voor het verzenden van het verkeerde artikel/de verkeerde maat.
Verkeerde bestelling (artikelmaat)
Als de klant de verkeerde maat of het verkeerde product heeft besteld, kunnen we ook retourneren. In dit geval is de klant in beide richtingen verantwoordelijk voor de verzendkosten. (van en naar ons magazijn) voor de verandering. Als de klant kiest voor terugbetaling, betalen we de oorspronkelijke prijs van het product terug. Alle verzendkosten worden niet gerestitueerd.
Alle retouren moeten eerst worden goedgekeurd door onze klantenservice; Na goedkeuring ontvangt u een RMA-formulier. Artikelen die worden geretourneerd zonder het RMA-formulier worden niet geaccepteerd.
Alle geretourneerde artikelen moeten in gloednieuw, ongedragen/ongedragen, ongewassen staat zijn, met alle originele labels en originele verpakking.
Als de klant om terugbetaling vraagt, zullen we de kosten van het originele product terugbetalen na ontvangst van het geretourneerde artikel. Alle verzendkosten om het artikel te retourneren en originele verzendkosten worden niet gerestitueerd.
"De volgende artikelen kunnen niet worden geretourneerd of geruild: lingerie, badkleding, schoonheidsproducten, gelukszakken, maskers en beschermende kleding, of afgeprijsde artikelen. Niet-retourneerbare merkartikelen en geschenken kunnen niet worden geretourneerd."
Voor geretourneerde artikelen of artikelen die worden geruild, hebben we 3-6 werkdagen na ontvangst van uw artikel(en) nodig om de oplossing te verwerken.
Na deze tijd is de terugbetalingsperiode als volgt:
Terugbetalingen op Paypal-account: tot 48 uur
Creditcardterugbetalingen: 7-14 werkdagen
Portemonnee restitutie: tot 24 uur.
Neem contact op met ons ondersteuningscentrum voor verdere hulp. We zullen ons best doen om je te helpen en alle berichten binnen 24 uur te beantwoorden.
1. PayPal:
Het meest gebruikte online betalingssysteem. Zaful.com is volledig geverifieerd door PayPal, zodat klanten altijd met een gerust hart kunnen winkelen.
2. Creditcard via PayPal:
Creditcard via PayPal (Visa, MasterCard, Discover, American Express, etc.) Momenteel alleen beschikbaar voor Amerikaanse klanten.
3. Creditcard:
Kopers kunnen stevig direct met creditcard betalen.
4. Western Union
Klanten kunnen contact opnemen met Zaful.com voor informatie over: Western Union. Het is een snelle, stevige en veilige betaling.
Let op: Gelieve ons de volgende gegevens te bezorgen nadat u met Western Union heeft betaald.
A. Het 10-cijferige controlenummer.
B. Naam afzender.
C. Het exacte bedrag dat u heeft verzonden.
D. De naam van de klant.
mij. Retouradres.
F. Uw bestelnummers.
gram. Het land waar u de betaling naartoe heeft gestuurd.
H. Uw verzendadressen.
1. Hoe meld ik me aan?
We raden u aan uw e-mailadres als gebruikersnaam te gebruiken, dit maakt het veel gemakkelijker om te onthouden. Zorg ervoor dat uw wachtwoord minimaal 6 tekens lang is. U kunt eenvoudig uw eigen Zafull-profiel maken door hier te klikken om u te registreren.
2. Ik heb de activeringsmail niet ontvangen.
Klik na het inloggen op de knop 'Activeringsmail opnieuw verzenden'. Controleer uw mailbox, ook uw spamfolder. Als dit niet werkt, voeg dan 'auto-confirm@system.Zaful.com' toe aan je witte lijst (veilige afzenders) en dien opnieuw in. Als je de activeringsmail nog steeds niet kunt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice om dit probleem op te lossen.
3. Ik kan niet inloggen op mijn account.
Controleer uw inloggegevens zorgvuldig. Zorg ervoor dat het e-mailadres hetzelfde is als het e-mailadres dat u hebt gebruikt om u aan te melden en dat het wachtwoord dat u hebt ingevoerd correct is. Zorg ervoor dat uw webbrowser cookies accepteert. Het kan een probleem zijn dat wordt veroorzaakt door systeemonderhoud van Zaful; wacht 15 minuten en probeer het opnieuw. Als je nog steeds geen toegang hebt tot je account, neem dan contact op met onze klantenservice en beschrijf het probleem.
4. Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Als u uw wachtwoord bent vergeten, klikt u op "Uw wachtwoord vergeten?" link op de 'aanmeldpagina' en we sturen u een automatische e-mail met informatie over hoe u uw wachtwoord opnieuw kunt instellen.
5. Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Log in op jouw account. Zoek de optie 'Wachtwoord wijzigen' in de linkerhoek en klik erop om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.
6. Kan ik mijn e-mailadres voor een ander wijzigen?
We zullen deze functie in de nabije toekomst aanbieden.
7. Wat is het verschil tussen het factuuradres en het verzendadres?
Het factuuradres moet hetzelfde zijn dat u aan uw bank heeft opgegeven toen u uw creditcard/betaalpas aanvroeg; Het verzendadres is waar u wilt dat wij uw bestelling verzenden.
1. Hoe krijg ik coupons?
Meld u aan voor een klantaccount op Zaful.com. Schrijf je dan onderaan de website in voor onze wekelijkse deals nieuwsbrief. Sommige speciale activiteiten omvatten ook coupon-weggeefacties. Coupons zijn een geweldige manier om geld te besparen.
2. Hoe gebruik ik mijn coupons?
Zorg ervoor dat de coupon niet is verlopen (de meeste zullen de vervaldatum op uw account weergeven). Ga tijdens het afrekenproces naar je winkelwagen. Voer de volledige promotiecode in en klik op "TOEPASSEN". U kunt slechts één couponcode per bestelling gebruiken.
1. Hoe kan ik meer punten krijgen?
U kunt op verschillende manieren Z-punten verdienen: door uw e-mailadres, beoordelingen schrijven, afbeeldingen uploaden, producten kopen, deelnemen aan enkele van onze speciale promoties en andere methoden.
2. Hoe gebruik ik mijn punten?
U kunt Z-punten gebruiken op de afrekenpagina: log eerst in op uw account en voeg alle gewenste artikelen toe aan uw winkelwagen. Klik dan op 'GA NAAR BETALEN'. Wanneer u naar de knop "Plaats uw bestelling" gaat, laat ons systeem u zien hoeveel punten u voor deze bestelling kunt gebruiken. Houd er rekening mee dat u minimaal 50 Z-punten nodig heeft.
1. Hoe kan ik een cadeaubon krijgen?
Wij bieden Gift Cards aan via verschillende vormen van promotionele activiteiten.
2. Hoe gebruik ik mijn cadeaukaart?
Kies Cadeaukaart als betaalmethode op de afrekenpagina; zorg ervoor dat de cadeaukaart die je kiest niet is verlopen.
3. Kan ik mijn cadeaukaart inwisselen?
De cadeaukaart Zaful kan niet worden ingewisseld.
4. Hoe controleer ik het saldo van mijn cadeaukaart?
U kunt het saldo van uw Gift Card in uw account controleren door op het gedeelte 'Cadeaubon' te klikken.
1. Hoe plaats ik mijn bestelling?
Online bestellen bij Zaful.com is eenvoudig! Selecteer bij het bekijken van een artikel de gewenste maat, kleur en hoeveelheid en klik vervolgens op 'TOEVOEGEN AAN BAG'. Zodra je de gewenste artikelen in je tas hebt, klik je op de knop 'GA NAAR BETALEN'. U wordt dan gevraagd om in te loggen op uw account of een nieuwe aan te maken. Voer vervolgens eventuele kortingsboncodes of Z-punten in die u wilt gebruiken om de prijs te verlagen. Ten slotte wordt u gevraagd om het verzendadres, de verzendmethode en de betalingsmethode in te vullen. Er wordt een bevestigingsmail gestuurd naar uw geregistreerde e-mailadres met de inhoud van uw bestelling!
2. Kan ik telefonisch bestellen?
Ja, u kunt onze mobiele website bezoeken op uw smartphone door simpelweg http://m.Zaful.com/ in te voeren in de zoekbalk van uw navigatie; of u kunt onze ios / android-app downloaden. Je vindt onze app in de app store of google play.
3. Hoe lang kunnen artikelen in mijn winkelmandje worden bewaard?
De winkelmand waaraan uw account is gekoppeld, behoudt de inhoud tot 30 dagen. Dit geldt voor alle cliënten.
4. Een artikel dat aan mijn winkelmandje is toegevoegd, is niet op voorraad.
Het artikel is pas gereserveerd zodra uw aankoop is voltooid tijdens het afrekenproces. Als een artikel extreem populair is en beperkt op voorraad is, kan het zijn dat het niet meer op voorraad is zodra het in de doos komt. Een artikel dat aan uw winkelmandje wordt toegevoegd, wordt in totaal 30 dagen bewaard, maar de beschikbaarheid van de voorraad kan niet altijd worden gegarandeerd. Daarom raden we je aan om je betaling zo snel mogelijk in te dienen.
5. Vult u artikelen aan die niet op voorraad zijn?
Helaas vullen we de meeste van onze artikelen niet aan. U kunt echter stemmen om het uitverkochte artikel weer aan te vullen.
Om al uw bijgehouden items te bekijken, logt u gewoon in en gaat u naar uw account. Raadpleeg het gedeelte Op voorraad informeren om te zien welke artikelen zijn aangevuld en teruggestuurd naar onze online winkel voor aankoop.
6. Hoe weet ik welke maat ik moet kiezen?
U kunt de handige maatgidsen op de productpagina raadplegen en onze maattabellen bekijken voor eenvoudige referentie.
7. Kan ik de zojuist geplaatste bestelling annuleren/wijzigen?
Het is alleen mogelijk om binnen 1 uur na het plaatsen van je bestelling een wijziging aan te brengen in je bestelling en als de bestelling nog niet is verwerkt. We verwerken bestellingen zeer snel, dus wijzigingen en annuleringen kunnen niet altijd worden gehonoreerd. U moet onmiddellijk (binnen een uur) contact opnemen met onze klantenservice en de details van uw wijzigings-/annuleringsverzoek vermelden. We raden u ten zeerste aan om gebruik te maken van onze livechatservice op onze Contactpagina. Dit minimaliseert de vertraging bij het verwerken van uw bestelling als gevolg van wijzigingen.
Al uw bestellingen worden hier vermeld in uw Zaful-account.
Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, doorloopt uw bestelling een aantal stappen voordat deze wordt 'verzonden'.
Bekijk hieronder de verschillende bestelstatussen en hun betekenis:
Deze bestelling is niet betaald. Betaal nu gerust uw bestelling. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, nemen wij uw bestelling in behandeling.
U heeft geprobeerd ons te betalen met PayPal e-cheque. Op dit moment hebben we uw betaling nog niet ontvangen, controleer uw Paypal-account of uw bankrekeningsaldo en bevestig of uw saldo voldoende is. Als de betaling is gelukt, stuur ons dan de transactie-ID of het betalingsbewijs om het proces te versnellen.
U heeft zojuist uw bestelling betaald, onze server zal uw bestelling binnenkort uploaden en we zullen beginnen met het verwerken van uw bestelling.Bedankt voor uw geduld.
Zaful verwerkt bestellingen normaal gesproken 3-10 werkdagen na betaling. Uw bestelling van verwerking doorloopt de volgende fasen.
1- Ontvang en wijs items toe aan uw bestelling
2- Inspecteer de kwaliteit van uw artikelen
3- Verpakken en afdrukken van verzendlabels.
Zodra deze 3 fasen zijn doorlopen, versturen wij uw bestelling.
* Raadpleeg de productpagina voor meer informatie over onze levertijd voor uw specifieke artikel en zie bijvoorbeeld 'Verzending: wordt binnen 5-10 werkdagen verzonden'.
Uw bestelling heeft ons magazijn verlaten en is opgehaald door de koerier voor verzending. We kunnen uw bestelling niet meer wijzigen.
Uw volledige bestelling is verzonden en is nu naar u onderweg. Volg de levering in je account en volg het artikel online.
Een deel van je bestelling heeft ons magazijn verlaten en is al opgehaald door de koerier. De overige artikelen worden nog gereed gemaakt voor verzending. Op dit moment kunt u nog steeds contact met ons opnemen om het adres / de artikelen te bewerken voor artikelen die nog niet zijn verzonden. We sturen ze zo snel mogelijk op.
Een deel van uw bestelling is verzonden en is onderweg naar u. De overige artikelen worden nog gereed gemaakt voor verzending.
Controleer voor verzonden artikelen de bezorginformatie in uw account en volg het pakket online. We sturen de rest van de items zo snel mogelijk.
Uw onbetaalde bestelling is geannuleerd. Aarzel niet om een bestelling op elk moment te vervangen.
Uw bestelling is door ons vergoed. Voor Paypal-betalingen duurt het 3-7 werkdagen voordat de transactie op uw account is voltooid. Voor creditcardbetalingen duurt het 7 tot 25 werkdagen, afhankelijk van uw creditcardverkoper.
1. Welke soorten betalingen accepteert u?
We accepteren de volgende veilige betaalmethoden:
(1) PayPal
(2) Creditcard via Paypal (Visa, MasterCard, Discover, American Express, etc.) Op dit moment alleen voor Amerikaanse klanten.
(3) Creditcard direct
(4) Western Union
(5) Bankoverschrijving
(6) Cadeaubonnen Zaful
2. In welke valuta kan ik betalen?
We accepteren meerdere valuta's. Houd er rekening mee dat verschillende betaalmethoden verschillende valuta ondersteunen bij het afrekenen.
3. Zijn mijn privacy en persoonlijke informatie veilig op uw site?
We bieden een van de beste e-commercediensten in de branche en garanderen te allen tijde een veilige betalingsverwerking. Klik hier voor volledige details over hoe we uw privacy en persoonlijke informatie beschermen.
4. Moet ik omzetbelasting betalen?
Belastingen worden geïnd door de douanekantoren in het land van bestemming in overeenstemming met hun regels en beleid. De klant is verantwoordelijk voor het achterhalen van de situatie in zijn land. Zendingen vanuit al onze magazijnen zijn onbetaald. Daarom, indien van toepassing, zijn deze kosten voor rekening van de klant. Klanten nemen de volledige verantwoordelijkheid voor alle retourverzendkosten, douanekosten en administratiekosten als ze weigeren een pakket te accepteren vanwege invoerrechten of belastingen. Houd er rekening mee dat volgens de douanevoorschriften Zaful gekochte artikelen niet als cadeau kan aangeven of een hoeveelheid kan vermelden die lager is dan de werkelijke prijs van het product.
5. Waarom wordt mij gevraagd om mijn betaling te "verifiëren"?
Omdat uw bestelling is vastgehouden door een standaard fraudebestrijdingscontrole door Zaful.
We willen frauduleuze en ongeautoriseerde betalingen voorkomen.
Voor meer details over onze strijd tegen fraude, zie hier.
6. Wat is My Z Wallet?
Z Wallet is een snelle en veilige betalingstool waarmee u eenvoudig al uw accounttransacties kunt bijwerken.
Zie hier voor meer informatie over onze Z-portemonnee.
1. Verzenden jullie naar mijn land?
Wij verzenden bestellingen over de hele wereld. Raadpleeg de speciale 'Verzendinformatie' voor meer gedetailleerde informatie.
2. Hoeveel kost de verzending?
Over het algemeen zijn de totale verzendkosten afhankelijk van de volgende factoren:
De verzendmethode die u kiest (we bieden opties voor vast tarief, standaard verzending en versnelde verzending);
Het land van bestemming waarnaar het pakket wordt verzonden;
Het aantal artikelen dat je bestelt, evenals het totale gewicht en volume (maat) van het pakket.
Ons advies is om in te loggen op uw account, de artikelen aan uw winkelwagen toe te voegen en vervolgens de verzendkosten te bekijken die automatisch worden berekend en weergegeven.
3. Hoe kom ik erachter of het artikel gratis wordt verzonden?
Voor hem standaard verzending, u kunt genieten van gratis verzending bij bestellingen van meer dan US $ 49; Voor expresverzending kunt u genieten van gratis verzending bij bestellingen van meer dan US $ 99. U kunt onze Verzendinformatie raadplegen voor meer informatie.
We hebben ook elke maand gratis verzendingspromoties over de hele site, blijf op de hoogte van ons en mis deze geweldige kans niet!
4. Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Let op de totale tijd = verwerkingstijd + verzendtijd (dit is exclusief douanevertragingen, weekenden, vakantieperiodes en eventuele onvoorziene omstandigheden).
U kunt de gerelateerde informatie hier bekijken voor meer details.
5. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra we klaar zijn om je bestelling te verzenden, sturen we je een e-mail met de bijbehorende bezorginformatie. Daarna kunt u uw bestelling volgen in 'Mijn bestellingen' wanneer u inlogt op uw Zaful-account of op de trackinglink in uw verzendbevestigingsmail klikt. Het kan tot 24 uur duren voordat tracking is geactiveerd.
6. Wat is verzekeren?
Verzekering dekt onopzettelijke schade en/of ontbrekende items tijdens het verzendproces. Vanwege de aard van internationale verzending kunnen beschadigingen en/of ontbrekende items tijdens het transport niet altijd volledig worden vermeden of voorspeld. Mocht een dergelijke situatie zich voordoen, en zolang u de verzekering heeft betaald tijdens het afrekenen van de bestelling, kunnen we namens u rechtstreeks contact opnemen met de rederij om financiële compensatie te claimen.
Begrijp alsjeblieft dat we geen retouren of ruilingen accepteren zonder voorafgaande toestemming voor het retourneren. Als u uw bestelling om welke reden dan ook moet retourneren, neem dan eerst contact op met onze klantenservice om dit te bevestigen. Zodra u geautoriseerd bent om de artikelen te retourneren, volgt u alle instructies.
We raden aan dat alle retourzendingen via een traceerbare koerier worden verzonden. Bewaar het trackingnummer voor retourzending dat is gekoppeld aan het pakket dat u retourneert om ervoor te zorgen dat het pakket wordt geretourneerd naar ons magazijn. Zaful.com is niet verantwoordelijk voor pakketten die worden verzonden met een retourlabel dat niet door ons is verstrekt of zonder de originele pakbon. Bovendien accepteert Zaful.com geen rembours.
Houd rekening met de volgende vereisten voor het retourneren van producten:
Merchandise moet binnen 7 dagen na ontvangst worden geretourneerd;
Koopwaar moet ongedragen en ongewassen zijn;
De koopwaar moet alle labels, originele verpakkingen, accessoires en versieringen volledig intact hebben;
Cadeaubonnen, sieraden, ondergoed en apenartikelen kunnen niet worden geretourneerd.
Terugbetalingen worden verwerkt binnen ongeveer 7-10 werkdagen nadat we uw retourzending hebben ontvangen. De exacte tijd kan variëren en is afhankelijk van de individuele betalingsprovider. Nadat de terugbetalingen zijn verwerkt, raden we je aan contact op te nemen met je betalingsprovider voor updates.
Op dit moment zijn er 11 codes en 6 aanbiedingen beschikbaar voor Zaful.
In de laatste 30 dagen hebben bezoekers gemiddeld 70% bespaard bij Zaful, en soms zijn er aanbiedingen voor gratis verzending.
Om een kortingscode van Zaful te gebruiken, kopieer je de code en plak je deze in het daarvoor bestemde veld tijdens het afrekenen. Let op: kortingscodes werken niet altijd op elke bestelling. Soms kun je de code ook gebruiken in de fysieke winkel.
Vandaag zijn er 11 codes en 6 aanbiedingen beschikbaar bij Zaful. Gemiddeld biedt Zaful 11 + 6 online coupons en/of promoties aan.
Je kunt besparen bij Zaful door één van de huidige coupons van kortingscouponcodes.be te gebruiken. Je kunt nu tot 70% besparen.
Elke promotiecode van Zaful heeft een vervaldatum; je moet de code voor die datum gebruiken. Sommige Zaful aanbiedingen hebben geen vervaldatum, waardoor de promotiecode geldig blijft totdat Zaful geen voorraad meer heeft voor het betreffende artikel.
Is het mogelijk om kleding en kledingkasten op het internet te kopen tegen echt consistente prijzen? Ja, en alles is nog handiger als je kortingscodes inslaat. Het kopen van jonge, kleurrijke en dynamische mode op de Zaful-website wordt handig als u ervoor kiest om te vertrouwen op het gemak van kortingscodes, die worden gekozen op basis van uw behoeften en vervolgens worden gebruikt op de site waar u wilt kopen. Voordat u echter een kortingscode kopieert, die over het algemeen een alfanumerieke code is, moet u ervoor zorgen dat u de gebruiksvoorwaarden van de coupon controleert. Zodra de gewenste code is geïdentificeerd, kopieert en plakt u deze naar de Zaful-website nadat de gewenste artikelen zijn toegevoegd aan het virtuele winkelwagentje in het gedeelte "Promotiecode" en het winkelwagenbedrag wordt met een klik bijgewerkt. Een spannende manier om te winkelen met unieke kortingen en voordelen, gratis en unieke gadgets, promoties, een gemakkelijke manier om de handigste kledingartikelen op internet in te slaan. Codes zijn altijd gratis, je hoeft geen geld te betalen om ze te gebruiken, maar ze hebben een vrij snelle deadline, daarom moeten ze zo snel mogelijk worden gebruikt zodra ze worden gevonden.
Actiecodes | 17 |
Beste korting | 70% |
Werkende kortingen | 11 |
Gebruikte codes | 8 |