Amsterdam, Nederland - Koninklijke Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA), een wereldleider in technologie voor de gezondheidszorg, heeft vandaag haar verplichtingen als vastberaden bedrijf verder versterkt door de aankondiging van een verbeterde en volledig geïntegreerde benadering van verantwoord en duurzaam zakendoen. Philips is momenteel bezig met het afronden van zijn 2016-2020 "Gezonde mensen, duurzame planeet"-programma en is klaar om alle ambitieuze doelen van het programma tegen het einde van het jaar te bereiken, inclusief het genereren van 70% van zijn omzet uit groene producten en diensten, waarvan 15% gebaseerd is op circulaire economie-oplossingen, worden CO2-neutraal in haar activiteiten, recyclen 90% van haar bedrijfsafval en sturen geen afval naar de stortplaats [2]. Voortbouwend op deze solide ervaring, omvat het nieuwe Philips-raamwerk een uitgebreide reeks belangrijke verbintenissen in alle dimensies van milieu-, sociale en corporate governance (ESG) die de uitvoering van de bedrijfsstrategie begeleiden. Het omvat ambitieuze doelen en gedetailleerde actieplannen.
"Toen we aan onze transformatiereis begonnen, was ons doel om ervoor te zorgen dat Philips relevant bleef - dat we onze enorme innovatiekracht konden gebruiken om een verschil te maken in het leven van mensen", zegt Frans van Houten, CEO van Royal Philips. `` Als toonaangevend bedrijf op het gebied van gezondheidstechnologieën is ons doel vandaag om de gezondheid en het welzijn van mensen te verbeteren door middel van significante innovatie, die tegen 2025 een positieve impact zal hebben op 2 miljard levens per jaar. Philips op een verantwoorde en duurzame manier en daarom stellen we onszelf continu uitdagingen. milieu- en sociale doelstellingen en voldoen aan de hoogste bestuursnormen. Verantwoord omgaan met de planeet en de samenleving zit in ons DNA. Ik twijfel er niet aan dat dit voor ons de beste manier is om superieure langetermijnwaarde te creëren voor de meerdere belanghebbenden van Philips.
Milieu: 100% van de lanceringen van nieuwe producten voldoen aan de Philips EcoDesign-vereisten tegen 2025
Philips respecteert de milieulimieten van de planeet en zet zich in voor het bereiken van wetenschappelijke doelen, het verkleinen van de CO2-voetafdruk in de hele waardeketen in overeenstemming met een scenario voor opwarming van de aarde van 1,5 oC - zoals aanbevolen door het Raamverdrag van de Verenigde Naties inzake klimaatverandering (UNFCCC) en in overeenstemming met met de Overeenkomst van Parijs. Door investeringen in groene innovatie, zullen 100% van haar producten en diensten worden ontworpen in overeenstemming met de EcoDesign-vereisten van Philips, gericht op het verbeteren van de energie-efficiëntie, vooral tijdens de fase van gebruik door de klant. "Eco-Hero"-producten - revolutionaire producten en oplossingen met duidelijke duurzaamheidsvoordelen - zullen 25% van de omzet uitmaken.
Tegen 2025 zal het bedrijf 75% van zijn totale energieverbruik (inclusief brandstof) uit hernieuwbare bronnen halen (tegen 36% in 2015). Het zal ook zijn inkomsten uit de circulaire economie verhogen van 15% naar 25% van de omzet, zijn terugnameprogramma uitbreiden naar al zijn professionele medische apparatuur, circulaire praktijken integreren op zijn locaties en geen afval naar stortplaatsen sturen. Philips zal ook samenwerken met zijn leveranciers om de ecologische voetafdruk van zijn hele toeleveringsketen te verkleinen in overeenstemming met het scenario van 1,5oC opwarming van de aarde. De onvermijdelijke CO2-uitstoot van de eigen activiteiten van Philips wordt gecompenseerd door investeringen in milieuprojecten gunstig zijn voor de gezondheid, zoals schoon water, schone energie, biodiversiteit en bebossingsprogramma's.
Sociaal: Verbeter de gezondheid en het welzijn, evenals inclusiviteit en diversiteit op de werkplek
Philips heeft als doel om tegen 2025 [1] de gezondheid en het welzijn van 2 miljard mensen per jaar te verbeteren [1] door middel van innovatie en partnerschappen met private en publieke organisaties, waaronder de Philips Foundation. Gebrek aan toegang tot betaalbare, hoogwaardige gezondheidszorg is een van de meest urgente problemen van deze tijd. COVID-19 heeft de situatie alleen maar geïntensiveerd en de gezondheidsstelsels over de hele wereld overweldigd. Als onderdeel van zijn wereldwijde inzet voor 2 miljard levens verbeterd, wil Philips de toegang tot zorg uitbreiden voor 300 miljoen mensen in achtergestelde gemeenschappen.
Door samen te werken met zijn leveranciers als onderdeel van zijn Supplier Sustainability Performance Program, dat kunstmatige intelligentie gebruikt om duurzaamheidsprestaties en verbeteringen te meten en te voorspellen, zet Philips zich ook in om tegen 2025 het leven van een miljoen werknemers in zijn toeleveringsketen te verbeteren.
“Philips wil de beste werkplek zijn voor mensen die onze passie delen”, zegt Frans van Houten. Daarom stimuleren we een leven lang leren en persoonlijke ontwikkeling, evenals een inclusieve cultuur waarin mensen worden gewaardeerd en geaccepteerd vanwege hun uniekheid, en waar iedereen het beste uit zichzelf kan halen. We gaan verder door een medewerkersbestand op te bouwen met een rijke diversiteit aan mensen en perspectieven, aangezien het een belangrijke motor is voor innovatie en prestaties.
Philips heeft ook een reeks programma's ingezet om de gezondheid en het welzijn van zijn werknemers te ondersteunen, waaronder een wereldwijd programma voor ondersteuning van werknemers om werknemers met dringende behoeften te helpen. Toen COVID-19 de kop opstak, bood Philips ondersteuning op dit gebied zonder de behoeften op de langere termijn uit het oog te verliezen, zoals een gezonde balans tussen werk en privéleven, stressmanagement, veerkracht en probleempreventie.
Governance: transparantie van fiscale bijdragen
Philips heeft een solide reputatie op het gebied van transparantie in zijn plannen, acties en rapporten. Zo zijn de doelstellingen voor de vermindering van de CO2-emissies goedgekeurd door het Science Based Targets-initiatief (SBTi) en wordt de prestatie-indicator "Lives Improved" onderworpen aan een externe audit. Philips gaat ook transparant om met aandeelhouders, klanten, zakenpartners, overheden en regelgevers, en levert hoogwaardige producten en diensten die voldoen aan alle toepasselijke wetten en normen.
Naast de gebruikelijke bedrijfsinformatie over belastingafdrachten die in het jaarverslag 2020 zullen worden gedaan, zal Philips een aanvullend financieel verslag voor 2020 uitbrengen, waarin belastingafdrachten zijn opgenomen voor alle landen waarin Philips actief is. Dit komt overeen met die van Philips. streven naar transparantie en de visie van het bedrijf dat deze belastingbijdragen maatschappelijk waardevolle bijdragen zijn aan lokale gemeenschappen.
[1] Als onderdeel van de geplande desinvestering door Philips van zijn huishoudelijke apparaten-activiteiten, zal het bedrijf de bijdrage van de apparatenportfolio niet langer opnemen in zijn "Lives Improved"-rapport. Als gevolg hiervan zet Philips zich in voor het verbeteren van het leven van 2 miljard mensen per jaar tegen 2025 en het leven van 2,5 miljard mensen tegen 2030.
[2] Vandaag de dag behaalt Philips 66% van zijn omzet uit groene producten en diensten, waarvan 13% uit energiebesparende oplossingen circulaire. Meer dan 95% van de wereldwijde activiteiten wordt momenteel aangedreven door hernieuwbare elektriciteit. Bovendien wordt 85% van al het bedrijfsafval gerecycled en stuurt 67% van de Philips-industrieterreinen geen afval naar de stortplaats. Meest recentelijk heeft Philips Noord-Amerika de status "zero waste to landfill" bereikt voor zijn productielocaties. Voor meer informatie: www.results.Philips.com.
Over Royal Philips
Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) is een toonaangevend technologiebedrijf in de gezondheidszorg dat zich richt op het verbeteren van de gezondheid van mensen en het mogelijk maken van betere resultaten op het hele spectrum van gezondheid, mode gezond leven en preventie tot diagnose, behandeling en thuiszorg. Philips maakt gebruik van geavanceerde technologie en diepgaande klinische en consumentenkennis om geïntegreerde oplossingen te leveren. Het in Nederland gevestigde bedrijf is toonaangevend op het gebied van diagnostische beeldvorming, beeldgeleide therapie, patiëntbewaking en gezondheidsinformatica, evenals op het gebied van consumentengezondheid en thuiszorg. Philips behaalde in 2019 een omzet van 19,5 miljard euro en heeft ongeveer 81.000 medewerkers in dienst met verkoop en service in meer dan 100 landen. Informatie over Philips is beschikbaar op www.Philips.com/newscenter.
Op dit moment zijn er codes en 11 aanbiedingen beschikbaar voor Philips.
In de laatste 30 dagen hebben bezoekers gemiddeld 50% bespaard bij Philips, en soms zijn er aanbiedingen voor gratis verzending.
Om een kortingscode van Philips te gebruiken, kopieer je de code en plak je deze in het daarvoor bestemde veld tijdens het afrekenen. Let op: kortingscodes werken niet altijd op elke bestelling. Soms kun je de code ook gebruiken in de fysieke winkel.
Vandaag zijn er codes en 11 aanbiedingen beschikbaar bij Philips. Gemiddeld biedt Philips + 11 online coupons en/of promoties aan.
Je kunt besparen bij Philips door één van de huidige coupons van kortingscouponcodes.be te gebruiken. Je kunt nu tot 50% besparen.
Elke promotiecode van Philips heeft een vervaldatum; je moet de code voor die datum gebruiken. Sommige Philips aanbiedingen hebben geen vervaldatum, waardoor de promotiecode geldig blijft totdat Philips geen voorraad meer heeft voor het betreffende artikel.
Royal Philips NV is een technologiebedrijf dat actief is in de gezondheids-, verlichtings- en consumentenwelzijnsmarkten. Het is actief in de volgende segmenten: Persoonlijke gezondheid, Diagnose en behandeling, Verbonden zorg en gezondheidsinformatica, en andere. Het segment Persoonlijke Gezondheid richt zich op een gezonde leefstijl en preventieve zorg. Dit segment omvat de activiteiten persoonlijke verzorging, huishoudelijke apparaten, mondzorg en moeder- en kindzorg. Het segment Diagnose en behandeling brengt activiteiten samen die verband houden met de belofte van nauwkeurige diagnose en selectie van ziekteroutes, en activiteiten met betrekking tot beeldgestuurde en minimaal invasieve behandelingen. Dit segment omvat activiteiten op het gebied van diagnostische beeldvorming, echografie, gezondheidsinformatica en beeldgeleide therapie. Het Connected Care en Healthcare IT-segment richt zich op oplossingen voor patiëntenzorg, geavanceerde analyses en optimalisatie van patiënten en workflows binnen en buiten het ziekenhuis, en streeft naar synergieën door integratie en optimalisatie van patiëntenzorgtrajecten en door gebruik te maken van bedrijfsmodellen die de patiënt betaalt en de patiënt betalen. Dit segment omvat de activiteiten van monitoring en analyse, therapeutische zorg, populatiegezondheidszorg en slaap- en ademhalingszorg. Het segment Overige presenteert de elementen Innovatie en strategie, IP-royalty's, Kernkosten en andere kleine elementen. Het bedrijf werd opgericht door Anton Frederik Philips en Gerard Leonard Frederik Philips in 1891 en heeft zijn hoofdkantoor in Amsterdam, Nederland.
Actiecodes | 11 |
Beste korting | 50% |
Werkende kortingen | 0 |
Gebruikte codes | 19 |